Saturday, November 26, 2005

Apa yang saya MEREPEK ini!!

Petua Nenek2000( Kenapa 2000 tapi tak 2005? Jangan TANYA!!!)
Cara nak menghindari/tolak cinta dari insan yang masih belum lagi kita pastikan kesungguhan dan kejujurannya melangkaui nilai infiniti!!

1.Bagi dia takut dengan kita! Caranya biar kita yang berlebih-lebihan dalam semua perkara dari dia.(Di tegaskan perkara-perkara yang melanggar serta menganggu gugat kesucian islam dilarang melakukannya sama sekali!!!!) Tentu dia takut pastu mesti dia cabut! Kih Kih Kih. Contohnya korang sms dia sampai dia tak larat nak layan. Natijahnya kredit korang akan habis!!

2.Ikut angin kita. Sama ada nak balas balik sms dia atau sepi ajer. Andai dia tanya kredit awak habis ke semalam? (Poyo punya soalan) Jawablah adakah wajib untuk saya membalas msg awak? Kalau saya tak nak tak boleh ke? (walaupun waktu itu memang kredit awak kering pun hehehe)

3.Nampakkan semua keburukan kita padanya. Jangan sesekali ceritakan tentang kebaikan diri anda. Setiap orang inginkan insan yang sempurna jadi pasangannya (walhal dia bukan sempurna mana pun!). Maka secara mudahnya dia akan reject anda bila banyak sangat buruk dari baik. Tapi kena berhati-hati sebab mendedah kelemahan diri pada musuh seolah-olah memberi senjata padanya untuk menikam kita kelak. So watch up!!

4.Korang ikutlah petua ini. Kalau tak menjadi jangan marah ya. Petua bukan untuk mencari cinta tapi tolak cinta kih kih kih. Bukan dari orang yang pakar tapi sekadar ingin menjadi dr.cinta almaklumlah nak jadi doktor real pointer tak cukup 4 masa matrik dulu! Kekeke.

Wei korang!! Yang no satu itu jangan lakukan. Buat membazir duit korang ajer. Bukankah membazir itu amalan syaitan. No 2 itu okaylah kalau nak ikut! No tiga itu jangan sesekali buat!! Tak bijak namanya kekeke. Sebenarnya apa yang patut korang buat ialah buat bodoh jer!! Jangan layan nanti dia give uplah!! Sifu betul tak buat bodoh jer!!

CINTA ALLAH ITU lebih sesuai kau jejaki sebelum sibuk mencari cinta manusia yang pastinya tidak kekal itu...Adios..
Budak yang suka merepek..AKULAH itu...

No comments: