Wednesday, April 05, 2006

KeJaYaAN

Kejayaan itu walau tak sebesar mana untuk dibanggakan tapi ia bagai momentum yang yang menghasilkan daya yang menjana semangat agar terus dan terus mengorak langkah. Bagaikan mangkin yang menguja kita untuk berjaya dan terus berjaya. Hehe syukur pada Allah walau kejayaan itu tak sebesar mana namun saya dapat buktikan bahawa apa yang saya lakukan ini tidak sia-sia. Syukran sifu yang tak jemu mendidik saya. Walaupun saya tahu kadangkala saya membebankannya tapi dia tetap juga menjawab setiap soalan saya dalam pelbagai keadaan. Pernah dia tegur saya supaya ‘tulis semua sekali apa yang nak ditanya agar tak berkali hantar mesej’. Mulanya saya rasa nak merajuk (saya ini sensitive bebenor) tapi bila fikirkan jika saya meajuk saya yang rugi, saya terus tak jadi nak merajuk. (Lagipun kalau saya merajuk, mesti dia tak kisah punya kih kih kih. Kan sifu?)

Syukran dan selaut kasih juga buat emak ayah tercinta serta adik beradik yang tidak jemu mencabar insanyalin. Insanyalin akan terus berkarya bahana di situ ada kepuasan. Mak jangan risau. Menulis ini sambilan jer. Nanti anakda cari kerja yang power ranger agar mampu buat mak tersenyum dan bangga padaku. Ya ALLAH permudahkanlah urusanku di dunia mahupun akhirat. Dialisis memberi sinar baru buat Yalin. Salam buat semua.

p/s:adik cahaya pena email kak yalin
nenek2000@hotmail.com / putri_kataknay@yahoo.com

No comments: