Thursday, October 19, 2006

Yahoo!!!

Pagi ini saya ceria. Saya sebenarnya tengah berusaha untuk membaiki blog saya yang comot. Sifu saya inginkan saya belajar untuk menguruskan blog dengan sendiri. Tapi saya benar-benar tidak tahu. Saya tahu sikit-sikit jer. Seperti nak tambahkan link dan sebagainya. Saya tanya brad,saya tanya pada nile, saya tanya cikgu ramy saya tanya pada semua orang . Saya rasa macam nak muntah tengok benda yang saya tak faham (kod-kod html). Sampaikan saya tekad untuk belajar cara membuat blog yang baru ini hasilnya.
  • Nay


  • Saya sedang mengkaji kod-kod html. Baru saya tahu sukar juga untuk mempelajarinya. Syukran sifu. Syukran sifu atas pertolongan membaik pulih blog saya sehingga ada yang memuji. Hei blog ini bukan hasil dari pengetahuan saya tapi dari sifu saya, Brad (Bro Rodin juga Sifu saya). Brad syukran yer saya memang suka dan cinta warna biru ini. Syukran. Hehehe. Yahoo!!! Saya gembiranya. Saya tengah meleret panjang ini. Jangan matikan senyuman dibibir saya.

    Oh ya selamat berpuasa. Berkobar-kobar saya untuk menghabiskan sisa-sisa Ramadan ini. Buat sifu, selamanya saya akan kenang jasa sifu. Dialah abang dan sifu saya. Saya benar-benar sayang dia. Ha ha ha ha. Setulus hati saya katakan ini!

    Wasalam.

    p/s saya terkejut sebenarnya apabila pagi ini blog saya dah cantik. Saya ingat saya kena mengadap sendirikod2 itu untuk pulihkan blog kesayangan saya ni. hahaha sukanya saya. SYUKRAN SIFU!!! saya tengah jerit kuat-kuat ni.

    No comments: