Thursday, November 02, 2006

ANTI YAMINA ANA YALINA

Yamina dan Yalina

Saya kenal nama ini di Raudah.com. Sekali terpandang namanya saya teruja untuk mengetahui orangnya lantaran nama samaran kami hampir sama. Dia Yamina saya Yalina. Beza antara huruf M dan L. Akhirnya persahabatan dia alam maya ini dibawa ke alam reality dengan bantuan adik Simple-Shida. Alhamdulillah kini saya pernah bersua dirinya dan juga adik Shida. Yamina selamanya saya tak kan lupakan awak. Awak sahabat yang baik, tinggi orangnya, cantik dengan tudung labuhnya. Saya gemar bersahabat dengan awak. Ingat dulu kita saling mendoakan agar berjaya dalam KPLI. Yamina seperti Nile Chem, bila ada kerja kosong dia akan memberitahu saya. (syukran Nile-Chem) Kami (saya dan yamie) berangan-angan tuk jadi roommate atau mate apa sahaja.

Buat awak syukran sebab menyayangi saya. Saya juga menyayangi awak. Walaupun tiada tertulis nama awak di link saya (lepas ni saya letak ya) tapi nama awak sentiasa ada dalam handset saya. Ada dalam ingatan saya walaupun seringkali juga kelupaan dan kesibukan membuat saya tidak sempat bermesej dengan awak. Yamina, Yalina memohon maaf jika ada tingkah Yalina yang menguris Yamina. Yalin sayang Yamielah! Jangan kuat merajuk ok. Dah baca buku ayat-ayat cinta tak? Novel tu bagus. Bacalah nanti boleh kita bincangkannya.

Yamie orang kata cemburu tu tandanya sayang. Nak tahu tak link yang banyak-banyak itu sifu yalin yang letak. Tapi alhamdulillah yalin dah pandai juga meletakkan link. Nanti yalin letak link yamie dalam blog lin yang serba biru ini.

Salam lebaran, salam kemaafan, salam kasih sayang.

P/s:
1.Nile- kad raya awak dah sampai. Syukranya, orang tunggu kad kahwin pula. Heheh

2.Dj_candles- Syukran lawat blog sis. Yup blog ni berwajah baru. Sis bukan rehat nak kahwinlah. Sis still young apa? Heheh

3.Widz- Raya cam mana? Moga widz pun gembira juga. Salam lebaran dan kemaafan.

4.Awang- salam kenal juga buat Awang_blues. Blog cantiklah. Mmg suka dengan kartun itu.

5.Perindu- katamu puitis.. suka mendengarnya. Salamlebaran bersulam kemaafan sahabat.

6.Pu3- salam penuh keceriaan buat awak juga.

7.Rhea- ukhwah yg terbina ini. InsyaAllah moga kekal selamanya.

8.Diya –Akak mmg dah lama pandai menulis tentang cinta. Hehehe kita kan buat cerpen cinta sokmo. Maka hidup ini penuh dengan cinta. Adik jangan nakal sangat yer…. Hehehe.

No comments: