Tuesday, December 26, 2006

kisah gembira pula

salam..baru pas belajar bercinta dari blog brad yg mmg maha luas pengalaman cintanya. Actually yang lepas tu lepas. dah tak der jodoh. Nak buat ganna meratap pun tak da guna. Hidup mesti diteruskan. Cinta yang gagal menjamin cinta yang lebih sempurna. Ini bukan soal laku tak laku. Apa ingat orang p ini barang ke? nak laku-laku. haha . Ini soal perasaan. Soal rasa. Soal hati dan soal apa-apa sahaja ( tiba2 jadi poyo (sila lihat kamus apa maksud poyo) hehe)

dahlah nak citer pasal something lak. semalam 24 haribulan 12. mak cik lina ni telah berjumpa atau kata melayunya bertemu (eeleh cam berjumpa n bertemu tu tak sama hehe) dengan adik Nissa' Yusof. Syukran adik. atas kesudian bertemu dengan kak yalin. Amat menghargainya. nanti bila-bila kita jumpa lagi. Seronok sembang dengan adik.

p/s:
GILD: mana tahu akak yang sms adik? hehehe. Pandai kamu ni yer? Tak yah balas pun tak per. It's ok.
ARTZ: Benjana dan bejana. Pilihlah mana suka hehehe. bejana tu balang. Benjana tu cari sendiri yer.
JIDAH; kamu suka mengusik yer. nak kena betul. Ni bila nak datang rumah ni. Jangan cakap jer.
Perindu: Tiada kata yang mampu ku luah
Ein: salam kenal.

No comments: