Sunday, December 17, 2006

Ripuh

Lama tak update, heheh sibuk sikit.Ermm..sejujurnya saya malas. Ha Ha Ha. Tak tahu apa yang nak dikongsikan bersama. Syukran buat Brad, saya gembira sebab cerpen saya ada dalam Bs 112 kat sebelah tu. Belilah. Sokong saya dan komen karya saya cam ada seorang adik di Esastera.com tu buat. Hehe. Saya tak kisah demi kebaikan rela karya dicincang dan dikomen oleh sesiapa pun.

Semalam kawan saya kahwin, saya tak pergi lagi. tahniah buat Wani. dari kejauhan saya doakan awak bahagia yer.saya tak tahu alasan apa yang nak saya berikan. erm insyaAllah ada izinnya kita jumpa. Tahniah sebab dah sempurnakan separuh dari agama :)

saya tengah sibuk menghasilkan cerpen tentang merdeka. huhu otak saya blur sesangat. Rasanya menjangkit kat BLUR- pelukis kat Bs tu.. hehe apa-apa pun saya harap semua sahabat saya bahagia.Doakan kebahagian saya juga yer...

salam penuh ingatan dan cinta
putri_kataknay
anak pak Acob
dari bukit banyak GAJAH...

No comments: