Wednesday, January 17, 2007

Filem di Mata Kerdil Yalin

CICAK-Man

Best sangat ke cerita ini sampai kutipannya mencecah 5 juta? Saya ini tentang filem memang terkebelakang sekali. Sebab tak suka sangat menonton. Baru-baru, kakak saya bawa balik cd (cd pinjam) . Cicak-Man, Diva popular dan Nana tanjung.

Cicak-Manà saya tengok tak sampai 7 minit pun. Saya tutup sebabnya. Ada kelemahan yang begitu nyata sekali. Siapa kata dalam lab boleh makan dan minum. Saya tergelak sorang-sorang. Itu memang peraturan dalam makmal. Kesilapan itu membantutkan selera saya nak menonton.

Diva popular à samalah, saya bertahan seketika cuma di depan tv. Tak larat nak tengok aksi masuk disko dan menari-nari tu. Hei, dalam setiap filem melayu, masuk disko tu satu kewajipan ke? Saya heran, kebanyakkannya pasti ada babak masuk disko. Mual.

Nana Tanjung à saya tengok lama sikit, sebab nak cari di mana keseronokkannya. Haha saya tak jumpa pun. Mungkin sebab ada Apek, Wahida dan lawaknya bolehlah. Saya lekat lama sikit. Pastu saya naik n menulis. Hahaha.

Kesimpulannya, saya ini tak suka menonton dan tak layak untuk memberi pandangan. Ha ha ha. Sekian Wasalam.

1 comment:

ODE said...

baik tengok anime jepun.tak ada masuk disko...hahaha