Tuesday, January 09, 2007

Saya Yang Naif Menurut Katanya

saya ada seorang kawan. Tergolong dalam sahabat maya saya. menurut katanya dia kasihankan saya.katanya Saya ini seorang yang naif dan menganggap kegelapan itu adalah segalanya buat saya. saya tersenyum... memang saya naif tentang perkara-perkara yang tidak perlu saya tahu.Ada sebab saya tidak mengambil tahu tentang sesuatu benda..ya bagi saya ada sebabnya.

Dia suruh saya mencari buku. Buku lain yang selalunya saya baca. Dia tak mahu lihat saya tumpul dan kena jual. Hehehe, buat dia syukran. Syukran atas nasihat awak. Walaupun tidak seratus peratus cara awak dan nasihat awak saya terima.

Saya ni seorang yang DEGIL, kedegilan dalam diri ini memang ada. Kalau orang kata A, saya suka buat B. hehehe tapi saya pastikan segala tindakan saya ini tidak mencemarkan adat dan maruah saya sebagai seorang ISLAM. Saya ni cuma nakal sikit jer. Dan kenakalan saya ni, tidak sampai memusnahkan buana. :)

Hei syukran yer. Saya hargainya. Saya suka orang nasihat saya. maka tolonglah ingatkan saya jika laku saya ini ada yang tak sedap di mana.

Saya tengah belajar satu yang baru sekaran ni. Dan saya benar-benar teruja. Baru saya tau, bagaimana nak jadi penulis komik. Selama ini saya BLUR. (mesti BLUR kat BS terbatuk-batuk heheh)

SyUKRAN juga buat sdr MFA yang mengajar saya tentang imu yang baru. Belajar secara maya. Maklumlah dunia sekarang ni tanpa sempadan, walau laku dan tindakan kita ada sempadannya.

salam penuh bahagia .
Putri_kataknay.

p/s:
Buat Cik DU, syukran atas lagu pandangi langit kat blog saya di esasterawan. Saya menghargainya.

buar Brad, syukran atas jawapan ttg bola walau lambat. Dan syukran juga akan ilmu 'Belajar Bercinta' yang dah bab lapan sekarang. Selalu gak lepak sana dengar lagu puisi. Bila jemu tukar lagu putri pula.

Buat yang singgah blog yalin,
Syukran yer. Syukran sebab ingat saya.

No comments: