Saturday, June 09, 2007

salam dari yalin

Hassan Al-Banna berkata: Kemenangan & kejayaan hanya milik mereka yang sanggup berkorban, bersabar menanggung kesusahan dan kemiskinan.

________________________________________________________________________________________

Lama tintaku mati di sini, lama juga bicara bisuku tergendala. Syukran buat yang sudi menjengukku. Syukran dan syukran. Erm.. dah lama rasanya cerpenku tiada kelihatan. heheh cerpenku banyak yang tergendala. malas! Aku kini diserang satu penyakit berbahaya iaitu malas! Doakan agar kerajinanku bercambah dan bersimpang siur melingkari tubuhku.

Buat sahabatku Ema, syukran atas perkahwinan kamu dengan Achik. Di sebabkan kenduri itu juga sahabat terengganuku turun ke Perak tercinta. Fiza n Mardiah, syukran atas lawatan sambil belajar ke rumah ku..(heheh poyo jer lawatan sambil belajar) . Erm.. belajarlah juga kan? heheh cara nak buat majlis nanti. Almaklumlah, Fiza rasanya tak lama lagi. heheh.

Cuti sekolah ni, best gak. Yalin balik Johor. Member ganu datang perak dan yalin dah berjaya bawa depa ke TELUK BATIK...n Kelli's Castle.

Erm.. buat sahabat berdua itu, jangan lupa datang lagi ke Perak ni. Jalan ke Medan Gopeng pun telah ku ketahui heheh, lain kali datang lagi, yalin ambil kat situ yer.

Besok dah nak balik Taiping. Sekolah dah bermulalah.Huhuhuhuhuhuhuhuu, rasa macam cuti tak cukup jer..heheh (Teruk betul aku ni hik hik hik)

Salam n Wasalam.