Monday, May 04, 2009

BUKAN KERANA NAMA

Saya menulis bukan kerana nama. Saya menulis bahana cinta. Pembakar semangat saya ialah suami yang juga seorang penulis.
Saya tiada mengejar keglamouran. Saya hanya mengejar apa yang saya cinta. Jika anda mengatakan saya begitu. Anda salah. Dan anda adalah insan jauh dari saya.. Insan yang tidak pernah mengenal saya. Yang tidak mengerti saya. Saya tiada marahnya.
Sebab saya telah ada seseorang yang mengerti saya sedalamnya.

Dia adalah suami saya. Lelaki yang baru kelmarin menjadi suami saya.

4 comments:

Nissa' Yusof said...

Salam, kak yalin.
Maaf saya tak datang kenduri. Ada exam :)

Selamat pengantin baru, semoga bahagia selamanya.

(bukan blues selamanya tau!)
hehe

NGINAP SRENGENGE said...

semoga cita2 anakanda akan tercapai.Be committed,dan terus berkerja.Angan2 tanpa kerja tak memberi makna.

Ayahanda doakan.

yalin said...

terima kasih ayahanda.. :) salam pengenalan.

buat Nissa, syukran yer

sofea damia said...

semoga bahagia di samping suami tersayang..amin...
from:_budak bertuah_hehe...