Tuesday, May 19, 2009

dia kini suamiku...



Gambar kenangan bersama ibu dan ayah. Saya, suami, kak long dan Abang Long. 2 Mei melakar sejarah dalam hidup saya. Mak dan ayah terima kasih banyak-banyak. Keluarga yang banyak membantu.

Syukran pada sahabat yang hadir, pada anak-anak murid yang turut berganding bahu. Pada semua yang menitip doa buat saya dan suami. Pada adik Tuah Saujana yang mengirim sesuatu yang berharga.

Pada guru-guru MTI yang sudi hadir. Pada rakan Maktab, pada anak-anak murid yang sentiasa mengingati gurumu ini.

Pada suami tersayang dan semua, terima kasih atas segalanya.



Saya dan Suami berada di Makam Mahsuri, Langkawi. Hanya senyuman yang menghiasi bibir saya.







Bulan madu, kami di Langkawi. Syukran Bibik Ana dan Pak Cik Daim yang menaja percutian kami. Gambar di atas kami berada di cable car.




No comments: