Monday, September 09, 2013

Perang Saraf..

Saya sedang melancarkan perang saraf terhadap seseorang.Saya harap dia bersedia. Saya akan menggunakan segala-galanya untuk menyakiti hatinya. Hehe saya telah bertukar menjadi sangat jahat. Nantikan kejahatan saya itu.

Perang saraf yang pertama.
Staf-staf di Komuniti Terencat Baka Malaysia atau ringkasannya KTBM, komunitinya rata-rata terencat bakanya lantaran ketidak sempurnaan yang berlaku kepada mereka. Difahamkan, komuniti itu telah menerima teori Darwin yang menyatakan bahawa manusia berasal daripada monyet. Dan komuniti Darwin ini sanggup bergambar bogel seperti monyet dan menganggapkannya sebagai satu seni.

Komuniti ini juga amat sosial sekali. Hubungan antara monyet-monyet jantan dan betinanya tiada batasnya. Berdua-duaan adalah perkara biasa dan apabila bergambar rata-rata suka berada dalam keadaan yang sangat rapat. Tetapi yang anehnya... mereka bersifat begitu hanya dalam kalangan mereka sahaja. Jika dengan kamuniti lain. Mereka akan berjauhan.

itu sahaja laporan untuk hari ini. Sekian terima kasih

No comments: